ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОСТАВКА
1. Обработка на поръчки
Всички поръчки, направени преди 12:00 часа, ще бъдат обработени на същия работен ден. Поръчки, направени след 12:00 часа, ще бъдат обработени на следващия работен ден. Обработването на поръчки се извършва само в работни дни, което изключва събота, неделя и национални празници.
2. Доставчици на куриерски услуги
Нашите партньори за доставка са куриерските компании Спиди и Еконт. Моля, имайте предвид, че изборът на куриер може да бъде ограничен в зависимост от вашето местоположение и наличността на куриерската услуга в района.
3. Срокове за доставка
4. Проследяване на поръчката
След като поръчката ви бъде изпратена, ще получите имейл с информация за проследяване на пратката, който ще ви позволи да следите статуса на доставката в реално време. Моля, обърнете внимание, че може да отнеме известно време, преди информацията за проследяване да се актуализира.
5. Разходи за доставка
Разходите за доставка се изчисляват автоматично при финализиране на поръчката ви и се базират на теглото и размерите на продуктите, както и на вашето местоположение. Всички разходи за доставка са приблизителни и може при получаване да има минимално отклонение, което зависи от куриера.
6. Приемане напоръчки и рекламации
Изпращаме всички продукти с опция преглед и тест преди получаване. Моля, уверете се, че проверявате продуктите преди заплащане и получаване. Пратки с установени дефекти след като пратката е получена и платена от клиент не се приемат. Ако откриете повреда или недостатъци в продукта, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти възможно най-скоро, за да обсъдите възможни решения на проблема. Всички рекламации трябва да бъдат подадени в срок до 30 дни след получаване на стоката.
7. Връщане и замяна
Ако не сте доволни от продукта, който сте закупили, имате право да го върнете или замените в срок до 30 дни след получаване на стоката. Върнатите или заменени продукти трябва да бъдат в оригиналната си опаковка, неносени, ненадраскани, неползвани, с всички етикети и аксесоари и с ненарушен търговски вид. За повече информация относно процедурата за връщане и замяна, моля, прочетете нашата политика за връщане и замяна на продукти, която можете да намерите най-отдолу на нашия уебсайт.
8. Отговорност при доставка
Ние сме отговорни за стоките до момента на тяхното предаване на куриерската компания. След това, отговорността за стоките се прехвърля на куриерската компания. В случай на повреда или загуба на пратката по време на транспортиране, моля свържете се с нас, за да обсъдим как можем да ви помогнем.
Моля, обърнете внимание, че тази политика за доставка може да бъде променена по всяко време без предварително известие. Ако имате въпроси относно нашата политика за доставка, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА
1. Разходите за връщане на стока са за сметка на клиента, освен в случаите, в които е предварително упоменато от наш представител, че ние ще поемем транспортните разходи.
2. Срокът за връщане на продукти е 30 /тридесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката от Вас. Всички продукти, които желаете да върнете или замените, трябва да бъдат изпратени обратно към нас в оригиналните си фабрични опаковки с всички придружаващи ги аксесоари. Задължително условие е продуктите да бъдат без следи от употреба, в изряден търговски вид, без замърсявания, надрасквания и липсващи части. В обратно изпратената пратка трябва да прикачите и попълнен формуляра за връщане на стока на хартиен носител.
3. Продуктите за връщане или замяна трябва да бъдат изпратени към нашия склад чрез куриер с опция „Преглед и тест“ до следния адрес: гр. София, ул. Проф. Иван Саръилиев 3, за МЕТА БЪЛГАРИЯ ЕООД, тел. 0877 977 959. Препоръчваме Ви да използвате куриерска фирма „Еконт“ с цел по-бърза обработка на връщането. Трябва да върнете пратката без наложен платеж, а сумата ще бъде възстановена по банков път. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат.
4. След получаване на върнатата стока, сумата за нея ще бъде възстановена по банковата сметка, предоставена от Вас, в срок до 14 /четиринадесет/ календарни дни, като обикновено този срок е по-кратък.
5. В случаи, когато връщането на стоката не може да бъде прието поради неспазване на някои от посочените условия (например стоката е изпратена след посочения срок на връщане и др.), ще бъдете уведомени от наш служител и стоката ще бъде изпратена обратно към Вас за Ваша сметка.
6. При връщане на продукт за замяна, новият продукт ще бъде изпратен след получаване на върнатия от Вас продукт, като транспортът е за сметка на клиента, освен ако не е изрично упоменато друго. Ако желаете замяна на продукт с друг на по-висока цена, разликата се доплаща. Търговецът си запазва правото да откаже замяна спрямо обстоятелствата (например липса на наличност на желания продукт и др.) и вместо това да възстанови сумата за върнатите продукти.
Линк за сваляне на формуляра за връщане: Формуляр за връщане
Collections list
- Изборът на селекция води до пълно опресняване на страницата